perjantai 11. marraskuuta 2011

pikapäivittelyä

Mitään kovin erikoista ei ole päässyt tapahtumaan. Olen koko viikon olllut töissä ja päässyt aika myöhään tallille. Torstaina pääsin kuitenkin aikaisemmin ja Seba sai talvimonot jalkaan. Maanantaina ja tiistaina kävi muutenkin Jemppu, kun oli pitkät työpäivät tulossa.

Itse olen ollut hirveän laiskalla tuulella ratsastamisen suhteen. Keskiviikkona Seba tuntui ADHD kakaralta,joka ei malttanut keskittyä mihinkään, joten kirjaimellisesti laukkailin ja ravailin maneesia ympäri. Torstaina kengitys hieman venyi ja olin aivan jäässä, joten menin taas aika rennosti ilman satulaa. Tänään sitten hyppäsin hieman 3 esteen jumppasarjaa. Kaikki esteet olivat pystyjä ja isoin 90cm. Esteet olivat yhden laukan välillä. Olin taas niin väsynyt että ratsastukseni tuntui vähän matkustelulta. Kaverini olikin mukana ja kyllä lenti kesken ratsastuksen mitä ihmeellisimpiä juttuja ja ääniä... Koskaanhan en hevosen selässä hiljaa ole, mutta nyt normaalia enemmän höpötin ja ääntelin. Hienosti Seba hoiti kuitenkin homman vaikka itse olin vähän matkustelu tuulella.

Viikonloppuna pitäisi pyrkiä maastoon taas, kun talvikengätkin alla.

Ja kuviahan ei ole saanut, kun aina pimeällä vasta ratsastamaan kerennyt.

TOIVEPOSTAUKSIA SAA LAITTAA TULEMAAN!

2 kommenttia:

  1. hmm.. voisit esitellä jotain teidän varusteita tms. tai sitten videopostaus =)

    VastaaPoista
  2. okei..otan asiakseni vaikka kummatkin postaukset ! :)

    VastaaPoista