tiistai 21. joulukuuta 2010

UPEA ulkoasumuutos blogissa!

Ystäväni Riikka teki minulle UPEAN, MAHTAVAN, HIENON uuden otsikon blogiini! Tuosta hienoudesta kiitos hänelle. Tässä osoite hänen blogiinsa! http://relinablog.blogspot.com/

Tänään taas tuntui että on kamalan kylmä olma ja kävin Seballa ilman satulaa työskentelemässä. Oli taas ajoittain hieman liian reipasta menoa, mutta mitään temppuiluja ei tullut, eli reipas meno ei minua haitannut. Vähän saatiin taas sisäpohkeen kanssa vääntää , ja kun sen sain läpi, tuli ulkopohkeen kanssa ongelmia. Ihme poni! Minulle tuli kyllä kunnolla hiki, vaikka neitillä oli vain turpakarvat huurussa. Olihan siellä tekemistä että pysyi vauhdissa mukana.

Seballe viedäänkin jouluksi ihan oma joulukuusi nakerrettavaksi. Sellainen pieni siis. Ehkä myös toinen tarhaan temuttavaksi.Tuosta meidän takapihhalta löytyy oikein hyviä valioyksilökuusia Seballe.

Äitikin haki minulle ratsastustoppahousut joululahjaksi. On nyt sitten kerrankin kunnon ratsastustoppahousut, eikä sellaiset normaalit, joita olen käyttänyt vuosia.

Taitaa se neiti joulukoristeitakin saada niskaansa, tai ainakin karsinaansa koristamaan!


1 kommentti: