torstai 10. joulukuuta 2015

Videopostaus kysymyksistä

Montaa sopivaa videopätkää en tältä koneelta löytänyt, mutta ainakin on kysymyksiin vastaukset.

Kuvauskalustokin oli aivan järkyttävää, kun puhelin tilttasi. Niin ja videot kuvattu toissapäivänä, joten kysymykseen"minkä ikäinen Devi on" - on vastaus siis toissapäiväinen.

No huonosta kuvanlaadusta huolimatta antaa palaa. ( eikä tuntunut sitten EI  YHTÄÄN luontevalta höpötellä kameralle :D )




Oli myös kysymys, mikä on koiraihmisten agre minua kohtaan.. Sitä en videolle höpöttänyt.. Mutta mitä tuo agre sitten käsittää, on aika mielenkiintoinen käsite. Kyseessä on kuitenkin vain tietyt, muutamat henkilöt, jotka eivät pidä siitä, että minulla on kyseiseltä kasvattajalta otettu koira, mistä Devi siis on haettu, ja olen kyseisen henkilön kanssa väleissä. Siinä on vastaus tähä koiraihmisten agreen !



Ja tideoksi vielä, että mua ei haittaa, jos joillain ei ole parempaa tekemistä, kuin miettiä, miksi otin koiran juuri kyseisestä paikasta ja miksi olen kyseisen ihmisen kanssa väleissä (katso yllä oleva kuva). Minulla on maailman paras amstaffi uros täällä ja olen siitä erittäin kiitollinen!

Pysykäähän kuulolla!  Sillä piakkoin tulossa uutta postausta, kun Seba pääsi kokeilemaan tallikaverini kanssa, miltä tuntuu tehdä western tehtäviä. Tuleva lännenratsuko? - ei sentään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti