tiistai 17. helmikuuta 2015

My day kuvina


Herätyskellona toimi tänään Devi, kuolaisten pusujen saattelemana, noin kello 10.30.. Aikaismmin olin jo hereillä, mutten jaksanut nousta.. Kahvia naamaan, koiran ruokinta, aamulenkki ja koneella Facebook ja blogi katsoen.



Vielä ennen tallille lähtöä pihalla leikkimistä Devin kanssa


Klo 14.00 Seban vuokraaja tuli minua hakemaan, ja lähdettiin yhdessä tallille!



Itse menin Sipsimummo 26 v ihan vain askellajeja läpi. Kiva huomata, että suustansa kevyempää ja tasaisempaa hevosta, mun olkapäät kestää hieman paremmin. Onneksi maanantaina pääsen olkapäistä lääkäriin.. Pitihän Sille Seballekkin leipää viedä ja pussailla, kun niin ihmeissään katsoi, että miksi mä vain karsinan ohi kävelen..

Seba ja Laura



Sipsin kanssa treenailtiin noin 40 min, välissä käyntipätkiä ja loppuun taluttelinkin reilu 5 min. Ainiin.. molemmat hepsut saivat melassivettä ämpärillisen! (ehkä vähän leipääkin ;) )

Täytyi Sebastakin napsia pari kuvaa, kun polki hyvin ja oli Lauran alla kiva rento hackamoreillakin


Kotona olin noin 16.45.. Motarilla oli rekka syttynyt tuleen joten päästiin huimaa 20km/h eteenpäin muutama kilsa.. Kuppi kahvia ja leipä, jonka jälkeen koiran kanssa reiluksi puoleksi tunniksi ulos lenkille ja riehumaan! Lenkkeilyn jälkeen vielä siivosin koko huushollin..


isoveli saikin tänään kokkailla


Ruoka vähän venähti.. vasta klo 20.00 jälkeen syötiin.. (Veli siis asuu nyt hetken minun luona). Medium hirvipihvejä, ranuja ja viherpippurikastiketta. NAM JA NAM!! Oli niin hyvää, että lasku vaan puuttui!!
Loppuilta meneekin istuskellen koneella ja salattuja elämiä katsellen. Vielä koiran kanssa iltalenkki odottaa ja sinne lähden nyt!

2 kommenttia: