perjantai 14. helmikuuta 2014

Muutama asia ystävyydestä!

Täällä ahkera bloggaaja taas jälleen.

Ajattelin kertoa muutaman asian ystävyydestä ja mitä minä arvostan ja keitä pidän tosi ystävinä, ja keitä kavereina. Alkuun heti, että kukaan ei siis ole huono kaveri tai hällä väliä ihminen, mutta itse asiaan.

Minulla on vain muutama hyvä ystävä. Ne ovat Riikka, Jasmiina (Seban vuokraaja), sekä Jonna.

Happy B-day kuva, ja joo minä olin illan synttäri prinsessa.

Kesä 2013 hengailua rannalla

Ladies night


Sanotaanko näin, että loput ovat sellaisia, joihin pidän yhteyttä itse vähän väliä, mutta ikinä kukaan heistä ei tee aloitetta sen suhteen, että kyselisi kuulumisia, paitsi YKSI!

Tätä en henk. koht. arvosta. Tai en voi sanoa, että en arvosta, mutta se turhauttaa.

Hyvistä ystävistä sitten. Nämä kaikki kuuntelevat surut ja murheet ja ovat mukana myös hyvissä hetkissä. Jokaisella näistä hyvistä ystävistäni, on omanlainen persoona, ihan eri kalipeeria. Jokaista näistä kuitenkin yhdistää se, että ymmärtävät mun tyhmää huumoria.

Rakkaudesta ystäviin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti