maanantai 12. marraskuuta 2012

Melkein karvattomasta Sebamoposta muutama kuva

Uudet ensin. Huonoja, mutta näkee niistä klippauksen tuloksen.


Tällä puolella pikkuvirhe, mutta tiedä nyt sitten jaksaako lähteä korjaamaan.Seba näyttää aina tietystä kuvakulmasta juuri tällaiselta muulilta..
 Tyytyväinen ensimmäiseen omaan klippaukseen!!

Näitä meidän vanhoja koneita kun löytyy, niin jokaisesta löytyy myös vanhoja kuvia. ja taas saatte niitä lisää. Seban näkökulmasta on kerrottu kaikki alla olevat kuvatekstit..


Tässä oon sellaset kolme vuotta sitten..

Me lähetään Hetan kanssa kohta tonne esteradalle

Oli mun synttärit ja sain paljon pusuja.

Tää oli hauskaa aikaa.. sai vaa tarhailla, kävellä ja syyä.. Se oli sitä elämää. Vaikka kyllä kieltämättä teki välillä mieli lähtee vähän kaahailemaan ja tekemään hommia. Mut se mun ex poikaystävä Ajax vahingossa potkas mua polveen, niin minkäs teet.

En tiiä kummalla on tukka enemmä sekasin..

Meillä oli ladies in pink päivä. Huomioikaa mun vaaleanpunaiset riimut.
Näytettiin yleisölle ja ennenkaikkea kuvaajalle pyllyä..

Ainiin..tää päivä..tai nää päivät.. kun ei vaan kiinnostais tehä töitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti