keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Varusteshoppailua

Vihdoin ja viimein sainkin ne uudet kengät ja saappaanvarret. Eilen isän kanssa käytiin ne hakemassa pollenpotku hevostarvikeliikkeestä. Ja ihan oikeasti EI OLLUT MIELESTÄNI KALLISTA!

Saappaanvarret kovaa nahkaa. Ennen minulla oli pehmeää nahkaa

Varret Vequi comfort

Kengät ovat samanlaiset kuin aikaisemminkin ollut. Viimeksi kestivät 3 vuotta joten pääsyin samoihin kenkiin. Nämä tosin kuuluvatkin noihin saappaanvarsiin.
Kengät Vequi comfort

Hanskat saatiin kaupanpäälliseksi mukaan. Pitäähän sitä ruskeat hanskatkin olla.


Hanskat equipage

Tässä vielä koko setti.
Vielä kokoelmasta puuttuu kypärä,josta tietysti tulee myös ruskea, sekä ratsastushousut. Edelliset housut ovat niin kulahtaneet. Nyt kehtaa kisoihinkin lähteä kun ei ole rispaantuneet ja reikäiset kengät sekä varret !

Suosittelen itse pollenpotkua, koska suurimmassa osassa tavaroista on niin hyvä hintalaatusuhde. Itse olen kaikki ratsastusvaatteeni ja tarvikkeeni ostanut sieltä. Jotain loimia, huopia, suolakivia,riimuja, jauheita olen ostanut agrimarketista, mutta ratsastukselliset tavarat, vai miten se nyt sanotaan, niin olen ostanut pollenpotkusta ja aina olen ollut tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti