keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Heta & Sebastina two years 22.6.2011

Materiaalis Sebasta ja minusta tulossa lisää piakkoin!

Nopeesti väsäsin :D


Tänään on siis minun ja Seban 2-vuotis päivä! Kylläpä aika vierähtää,vaikka toisaalta taas tuntuu, että Seba on ollut minulla pitempäänkin. Ajatella että 2 vuotta sitten olin turussa ja ostin  hieman "vahingossa" tämän hevosen.. Tai no.. Äitihän sen osti :D Kiitos siitä hänelle

 4-vuotias osaamaton pieni rääpäle, johon vain kiinnyin. Ehkäpä siksi, että Sebaa ennen, olin ratsastellut paljon kokemattomilla hevosilla. Ja tietysti se himo, että saa tehtyä hevosesta omanlaisensa. Voin kyllä kertoa, että helppoa se ei ole ollut, eikä ole vieläkään. Seba on niin tempperamenttinen kaveri, että oma tempperamenttisuuteni siihen päälle, niin johan on kaksikko :D

Joskus kaduin Seban ostoa.."Tämä on väärä hevonen minulle" mutta nyt en sitä ole katunut. Seba on kevään ja kesän aikana kehittynyt todella paljon.. Nyt voin ajoittain sanoa,että minulla on ajoittain tasainen hevonen, jota en todellakaan voinut edes kuvitella sanovani puoli vuotta sitten.

Eilen neiti todisti,että kyllä minäkin osaan! En muutamaan päivään ollut ratsastanut kunnolla ja sunnuntaina kävin vain hieman selässä katsomassa onko hevoseni ehjä. Kaverini ratsasti Sebaa perjantaina ja lauantaina, Jemppu taas kävi maanantaina. Eilen Seba ihan tosissaan haki kokoajan nenäänsä alas ja pysyikin siellä. Oli ajoittain todella kevyt! Tietysti kun väsähti niin pää rupesi jo painamaan. Saatiin myös hienot laukkapohkeenväistöt aikaiseksi! Ja sekin sujui oikein mallikkaasti. Tuntui että Seballa oli oikein kieli keskellä suuta :P

Tänään taas neiti näytti kuinka kettumainen osaa olla,jos työt ei kiinnosta..En tiedä johtuiko "keskittymishäiriöt" siitä, kun käytiin ensin pellolla pörheltämässä.

Muistakaahan lukea vuokraajani blogia!
http://jemppujaseba.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti