sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Flow fiiliksiä!

Unohtui edellisestä postauksesta mainita, että eläinlääkäri kun kävi, Seba sai myös rokotukset. Olisi muutenkin tässä kuussa pitänyt rokottaa.

Mun on ihan pakko hehkuttaa eilistä päivää ja eilistä treeniä! MULLA OLI AIVAN MAHTAVA HEVONEN! Tehtiin paljon kaikenlaista.. Käynti-ravi siirtymisiä, käynti ja ravi väistöjä, ravi avoja, laukka-käynti-laukka siirtymisiä ja laukanvaihtoja! Jokaisen asian sain tehtyä ihan nappiin! (tai sitten hevosella oli vaan hyvä päivä? ) Mutta flow fiiliksiä tuli ja olin aivan onnessani siellä kyydissä, enkä meinannut malttaa lopettaa ratsastamista ollenkaan! 55 min mentiin ja Seba oli alkuverkkojen jälkeen kokoajan eteenpäinpyrkivä, mutta odotti alla ja polki hyvin, suoritti tehtävät moitteettomasti! No asiasta niin innoissani, en uskaltanut tänään mennä selkään!! hehheh.. Mutta ehkä hyväkin!

Tänään kävinkin sitten juoksuttamassa Sekä Seban, että Sipsin.


Mä en edelleenkään käsitä, mitä mä eilen tein toisin? Oliko molemmilla vain hyvä päivä? Aivan uskomaton fiilis vieläkin!

Viimeistään tiistaina tulee taas materiaalia, kun meillä on hyppytreenit pitkästä aikaa!

Olkaahan siis kuulolla,
flow fiilistelijä - bloggaaja kiittää ja kuittaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti