perjantai 7. maaliskuuta 2014

Varustepostaus 2! Minun varusteet

Täältä sitten se varustepostaus kaksi..

Heti alkuun mainittakoon, en koskaan ole ollut niin merkki-ihminen, joten tavaraa löytyy aika laidasta laitaan, enemmän ihan näitä perus halvempia merkki versioita.

Aloitetaan kypärästä. Charles ovenin kypärän näköinen halvempi versio agrimarketista. joka on siis Horzen tuotantoa.

Ja esimerkkinä, tässähän se on mulla päässä



Olen enemmän saappaanvarsi, kuin saapas tyyppiä, jos se näni voi sanoa? Mulla on oikeastaan aina ollut (yhtiä saappaita lukuunottamatta) Equi Comfortin saappaanvarsia. Ja nyt mulla on sekä mustat, että mustaruskeat. Mustaruskeat vielä paketissa, odotellen kisoja, koska edellisen samanlaiset hajosivat ja sain uudet.

Samanlaiset löytyy siis myös täysin mustana treenikäytöstä

Näistä mulla on ruskeat kengät. olleet monta vuotta, välissä vain ostin uudet samanlaiset.

Kannuksina mulla on ihan perus pallopäiset kannukset, ja vielä nylon remmeillä, mutta juuri tilasin hööksiltä nahkaiset remmin, niin pysyy paremmin paikoillaan, kun nahka ottaa nahkaa vasten kiinni.

Hanskat mulla on aika paljolti horse comforttia.

Talvelle. Tosin horse comfortin logolla varustettuna (en löytänyt oikeaa kuvaa)

Näitä on ollut joka väriä, nyt löytyy ruskeat ja tummansiniset


Ja tietysti koville pakaksille läytyy kolmisormihanskat, mustat söpöillä karvareunuksilla. Nekin agrista, eli Horzen tavaraa.

Ratsastushousuja on tällä hetkellä kolmet + kisahousut

Harmaat pikeur Luganat

violetti ruudulliset Horzen housut alekorista (hieman isohkotkin)
Nuo pikeurin ja Horzen housut kokopaikkaisia. Sitten löytyy vielä jotkut aivan ihmeelliset mustat polvipaikkaiset housut, joita olen myös käyttänyt. ilman vetoketjua ja nappia, kunhan vetäisee jalkaan. Kutsun näitä "ilman satulaa housuiksi"


Kisavarusteina Roping kisahousut, kokopaikkaiset, Pikeur kisapaita beige (jonka kauluksen koristelin timanteilla) 

Ja Jacksonin kisatakki, musta, kolmella hopeisella napilla ja olkatoppauksilla. Mukavan istuva, mutta ei liian tiukka.

Talleilutakkeina löytyy ylimmässä kuvassakin esiintyvä Kingsland toppatakki, Horse Comfortin kevyttoppatakki ja Horse Comfortin softshell takki. (satunnaisesti muitakin)

Horse Comfortin musta kevyttoppatakki
Horse Comfortin sofshell takki
Molempiin Comfortin takkeihin brodeerattu pollenpotku.net, joten siitä tunnistaa, missä Heta liikkuuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti