perjantai 1. marraskuuta 2013

Täällä valmistunut merkonomi!

Parin päivän postaus tauko takana. Syy? Se että minulla on huomenna valmistujaiset ja olen hoitanut kouluhommat loppuun ja eilen hainkin sitten koululta paperit!

Oon niin ylpee itestäni, että oon saanu käytyä tuon koulun ja vielä hyvin. Sain erityismaininnan siitä, että olen ollut ahkerasti omatoiminen, kun olen pääasiassa painottunut työharjoitteluun, suurimman osan koulusta käynyt kotona tehtävien, esseiden, ynnä muun parissa.

Myös todistukseni numerot olivat paremmat kuin hyvät.. Kuusi näyttöä ja niistä viisi numeroitiin kolmosella ( kiitettävä) ja yksi kakkosella (hyvä)

Täytyy kyllä harjoittelupaikkaakin kiittää erityisen paljon eli Pollenpotkua!

Isää saan kiittää persuuksille potkimisesta, jotta sain itseäni niskasta kiinni koulun kanssa.

Videopostausta on tulossa keskiviikolta, kunhan kerkiän!

Kullaltakin sain eilen lahjaksi aivan ihanan kaulakoru korvakoru yhdistelmän!
Oikein timanttisia olivat ja todella kaunis lahja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti