keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Paljon mietteitä

Olis niin paljon sanottavaa niistänäistä. Aloitetaan Sebasta.

Seba on nyt laihiksella. Se on syönyt kesän jälkeen omalta pellolta poimittua vihreää ja kyllähän se mahassa näkyy. Tosin itsekkin tuntuu, että en tee muuta kuin töitä, niin en ole joka kerta jajsanut ratsastukseen panostaa treenin kannalta. TÄHÄN ON TULTAVA MUUTOS! Mutta.. Olen tosiaan nykyisessä paikassa vain tämän kuukauden ja kokoajan yritän etsiä töitä. Olenhan kuukauden päästää valmis (työtön) merkonomi.

No joo töiden lisäksi vielä mulla on vaivaa ja sen perään vaivaa. Seban kanssa ratsastaessa mun olkapäät välillä irtisanoutuu, kun kipu on suuri. Mulla on yliliikkuvat nivelet. No sitten ranteessa rasitusvamma ja harjaaminen ja tietty ohjasta kääntäminen sattui. Nyt se helpottaa jo, kun olen pari päivää ollut ratsastamatta ja harjaamatta hevosia.

Vielä tähän päälle oon ollut kipeänä. Onneksi kaverini on käynyt Sebaa liikuttamassa. En ees tiiä jaksanko enempää valittaa?


Haluun taas 5kg poois ja sirot kasvot. Miten sä reenaat kun kokoajan jotain vaivaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti