sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Auttavaisia käsiä

Nyt toista viikkoa flunssassa niin onhan sitä tallillekkin tarvinnut apua. Yllättävän paljon olen kyllä käynyt puolikuolleenakin. 4 kertaa olen ollut 2 viikon aikana menemättä. Onhan tuo Seban liikutus mun kanssa koostunut vain juoksutuksesta ja käppäilystä metikössä, niin hyvä että on ollut auttavia käsiä.

Yksi päivä kyllä ratsastin gramaaneilla. Jaksoin huimat 25 min, kunnes lähdettiin taas vain käppäilemään.

Koirakin on nyt ollut paljon mun luona ja oon aina ottanut sen tallille mukaan. Joka kerta se vaan tykkää enemmän olla siellä ja kävellään monesti niin, että seba on toisessa kädessäni ja koira toisessa ja hyvin onnistuu ja Sebakin on rauhallisempi toisen eläimen läsnäolosta, jos mennään tallin piha-alueelta pois.

Tosi "onnistunut" perhepotretti 


Tänään olisi tarkoitus yrittää kunnolla neitiä taivutella! Oikein odotan tallille menoa!

Jep ja sain töitäkin, kun valmistun tässä kuussa. Huippua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti