keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Seba kertoo..

Hetalla on kuulemma ranteessa rasitusvamma ja olen päässyt aika kevyellä liikutuksella. Tilaisuushan kannattaa käyttää hyväksi eikö niin..

Haukkuivat kaverinsa kanssa minua villivarsaksi, joten näytin sitten millainen se villivarsa oikeasti on! Eilen Heta pisti mulle jotain härveleitä päälle ja jouduin juoksemaan narun päässä ympyrää. Kai ne jotain apuvermeitä oli, joilla yrittivät saada minua näyttämään kouluhevoselta. Nojoo, ehkä tämän kerran, vaikka pakkohan sitä oli pari pikku leikkispurttia ottaa ja pari peräpään verryttely loikkaa.

Sitten mulla välähti kun tajusin, että Heta päästää mut irti. Kaverini Moona oli samaan aikaan maneesissa ja kiusasin Hetaa, seuraamalla vain Moonaa..kjähkjäh.. Silloin sanoivat minua varsaksi joka seuraa äitiään. Sitten näytin, että tässä sitä varsaa ja näytin heille mun villivarsatempun ja tein pienen balettiseisonnan takajaloillani, jonka jälkeen lähdin karkuun, leikkien villihevosta. Olisittepa nähneet Hetan ilmeen..haha jäi vain paikoilleen seisomaan silmät pyöreänä. Ajattelin pistää vähän lisää vettä myllyyn ja näyttää kuinka hyvin rodeo sujuu.

Oli kaksi päivää aikaa miettiä Hetalle jekkuja, kun ei tallille päässyt. Tyhmä ,kun jätti tulematta..Kosto elää. Olin hinkannut kaulani mutalälliin ja kuivattelin sen koppuraksi. Ihan vain Hetan kiusaksi. Harmi kun oli loimet päällä, niin en enempää päässyt mudassa kierimään. Muutaman loimen olen jo hajoittanut, Heta luulee varmaan, että vahingossa, mutta eeeei..Hauskempaa se on kun saa uusia takkeja useammin..Kunhan lopettaisi sen vaaleanpunaisella leikkimisen..No joo on ne jotkut ihan kivoja, kunhan ei mua julkisilla paikoilla nolaa vaaleanpunaisuudella. En minä mikään prinsessa ole, vaikka joskus on silläkin nimellä haukuttu. Menenhän nykyään vesilätäköistäkin kuin äijät!

Pinkki takki päällä..Onneks ei sentään kokonaan
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti