tiistai 7. elokuuta 2012

Xylene ja La Katz

Tullut nyt oikeastaan vain postauksia Xylenestä, mutta en ole saanut kuvaajaa mukaan silloin, kun olen Seballa käynyt.

Kävin eilen taas koulimassa X:ää. Tein pienen tasapainotehtävän, mutta X ei ihan täysin sitä hoksannut. Tehtävänä oli siis puomi-ristikko-puomi. Meni neidillä hieman jalat solmuun, mutta muutaman kerran onnistuttiin hienosti.

NIIN MITEN???
Mentiin tehtävälle ensin ravissa ja pari kertaa laukassa, jonka jälkeen otettiin apupuomit pois ja laitettiin este pystyksi. Neiti kävi hieman kuumana ja innoissaan esteestä, mutta yllättävän rauhallisesti selvittiin. Olen kyllä aivan jumissa niskoista, kaulasta ja selästä ja polvet on kipeät. Mutta polvien kipeys nyt varmaan johtuu siitä, että olen normaalia enemmän ratsastanut, kun Xylene on tullut kuvioihin.

Hieno neiti
SIT LÄHTI!!







Kuvat puhukoot sitten puolestaan!

Tämä olikin sitten toisiksi viimeinen kerta Xylenen kanssa, ennen pikku taukoa. Voisi kyllä heittää sen tauon kaivoon. Olen jo jostain syystä niin kiintynyt X:ään, että tulee varmasti neitiä ikävä. X:n omistajaan Monicaankin olen jonkin verran tutustunut, joten toivottavasti mekin nähdään enemmän, muutoin kun ratsastuksen parissa!

Loppuverryttelyksi eiliselle kokeilin Monican ponia Kassua. Oli kyllä hauska tapaus ja saihan se minut sieltä voltilla pudotettuakin ! Mutta eipä tuo 110cm korkeudelta putoaminen sattunut. Nauratti vain, vaikka vettäkin tuli kuin saavista!
Kassu the kouluponi
On muuten ponilla ratsastamisesta aikaa vuosia, joten oli todella hauska kokemus!

Toissapäivänä käytiin Jasun, Moonahepan ja Seban kanssa maastoilemassa. Pitkästä aikaa Seba pääsi kaverin kanssa maastoon ja kyllä sen huomasi taas, kun oli pieniä rodeokohtauksia. Onneksi ne jäivät melko pieniksi. Hyvin selvittiin ja hauskaa oli.

Tänään pitäisikin sitten pitää Jasulle tuntia Moonalla ja itse ratsastaa Seballa kevyesti. Eilen Seba vietti vapaapäivää ja itse olen nyt niiiiin jumissa, että saas nähdä, kuinka rankkaa reeniä pystyy Seballa tekemään. Ehkä ihan hyvä vaihtoehto välillä pitää tuntia ja itse "huilata". Jos vain suinkin muistan, niin otan vähän nauhalle, miten pidän tuntia, niin saatte tekin tietää millainen olen tuntia pitäessä.

4 kommenttia:

  1. Eiköhän tässä jotain kehitellä ettei tartteis olla meistä erossa ;) Ja pieni korjaus tuohon Kassuun. Tuulin ja Monican poni ;) Ei suinkaan mun kokonaan :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. jjuuuuu se on tiedostettu..itseasias ku tarkemmi kattoo nii tossa on kaikista pahimmat etukenokuvat.

      Poista