keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Tunnustuksia

Löysinpä tällaisen kuvan minusta ja Sebasta ! Taidettu ottaa keväällä jonkin aikaa sen jälkeen kun muutettiin Leiviskälle. Eli joskus 2012 keväällä. Tässäkin huomaa kasvoissa vähän enemmän tuota pyöreyttä :D


1. Kiitä tunnustuksen antajaa:  Kiitos! :D
2. Anna tunnustus viidelle bloggaajalle: En jaksa, nyt miettiä, kenelle tämän antaisin. Halukkaat voivat tämän tehdä.
3.Ilmoita näille viidelle tunnustuksesta.
4.Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.
1.Olin ennen todella huono ottamaan vapaaehtoisesti neuvoja vastaan Seban kanssa ja se näkyi muunmuassa valmennusten määrässä. Nykyään asia korjattu.Silloin kun leiviskälle muutettiin ,enkä oikein valmentajaakaan tiennyt, kuka siellä kävisi, niin minulla vähän meinasi innostuskin lopahtaa, kun ei homma oikein toiminut, mutta taas se todettiin, että vaikeuksien ja taistelun, sekä sinnikkyyden kautta voittoon!! Muistakaa tekin tuo! Joskus menee hyvin ja joskus huonosti. huonostikkin on mentävä välillä, muutenhan tämä olisi liian helppoa :D

2. Minulla on aivan kamala koirakuume. Haluaisin joko kääpiöpinserin, wales corgin, tai jackrusselin terrierin. Yksi jaskanrusseli tosin jo löytyy,joten mieluiten tuo pinseri.

Tuollainen valkoinen meillä on!
Tuollainen  mulle!
3.Olen todella laiska tekemään töitä, jos minua ei kiinnosta kyseinen työ tai se ei suju. Nyt olin eräässä hevostarvikeliikkeessä pikkupätkän ja jatkossa menen aina tarvittaessa ja se se on sitä omaa hommaa, vaikka päällisin puolin se oli vain siivoilua ja järjestelyä. Tietysti oli myös asiakkaiden auttamista ja tavaroiden myymistä.

4.Käyn paljon enemmän este, kuin kouluvalmennuksissa, mutta nyt pyrkimys ottaa kouluvalmennuksiakin lisää, koska istuntani on hieman kieroutunut. Istun siis vinossa ja hevonenkin on hieman vino ja itse haluan muutenkin sileällä työskentelyä parantaa.

 5.Haluaisin ihan kunnon kilpahevosen, mutta ei ole rahaa sellaista ostaa, enkä kertakaikkiaan pysty, enkä halua luopua Sebasta, ellei pakko ole.

6.Oikeastaan aina lässytän tai puhun todella "hennosti" eläimille, ellen sitten komenna niitä. Jämäkästi sanon Seballe "oikein" tai "hyvin" ratsastaessa. silloin en kerkeä lässyttelemään.

7.Minulla on järjettömän lyhyet hermot ja kiukuttelen todella helposti. Onneksi Hevosten kanssa on oppinut kuitenkin että maltti on valttia, vaikka välillä ihan tosissaan saa laskea kymmeneen ja purra hammasta yhteen, eikä ne hermot aina silloinkaan riitä. Yleensä sitten puran turhautuneisuuteni, kiukkuni yms. esimerkiksi poikaystävääni, tai kiukuttelen ja olen vaisu jopa koko päivän. Huono tapa :D Tästä ei poikaystävä tykkää. Aina sieltä tulee " Mitä sää mulle kiukuttelet"
Minä

8.Ennen söin aivan hirveästi herkkuja ja aina omatunto kolkutti. Nykyään on kausia milloin herkkuja syön enemmän ja milloin vähemmän. Huomaa kyllä painosta ja ruumiinrakenteestakin, että jokin asia on muuttunut.Ennen olin sellainen tasapaksu muodoton pulliainen. Myös yösyöminen on jäänyt pois, sekä pienten välipalojen napsiminen kokoajan. Hedelmiä tai myslipatukoita kannan kyllä mukanani usein, mutta harvemmin ne tulee syötyä. Kotiin tullessa sitten syön tai jätän seuraavaa päivää varten :D Tosin tälläkin työttömyys pudjetilla välillä tulee syötyä ihan mitä sattuu, mutta harvempaan se syöminen jää.




EN JAKSA LAITELLA TÄTÄ KENELLEKKÄÄN ERIKSEEN NIIN OTTAKAA JOS HUVITTAA ! :)

2 kommenttia:

  1. miten toi eka kuva on voitu ottaa 2012 kevääl ku nyt on vast vuos 2011 :Dd? mut muuten kiva postaus !

    VastaaPoista
  2. oho..kirjoitusvirhe :D tarkoitus oli laittaa 2010 keväällä :DD

    VastaaPoista